Site iconDJ NA SVATBU

Koordinátorka Klára

Můj profesní život se skládá od samého začátku z organizování a plánování. První zkušenosti jsem získala na ostrově Korfu jako průvodkyně. Prošla jsem si F&B odděleními pětihvězdičkových hotelů, Prague Marriott Hotel, Hilton Prague Old Town, restaurací Maze světoznámého Gordona Ramsaye. Cenné zkušenosti z organizace a koordinace velkých akcí jsem získala v hotelu Clarion Congress Hotel Prague, Grandior Hotel Prague a Intercontinental.

Vážím si možnosti uplatnit dlouholeté zkušenosti během mých krásných svateb. Cesta není někdy jednoduchá, ale nevzdávám se. Řídím se citem, intuicí, miluji smysl pro detail, jednoduchost, jsem plná nápadů a pozitivní energie. Každá má svatba je jiná, má své kouzlo, je plná pohody, ať je kdekoliv … Nejsem velká agentura, jsem Klára, která mění vaše sny ve skutečnost. Již krásných 9 let ..

SVATEBNÍ PLÁNOVÁNÍ Vyhotovím kompletní organizační harmonogram se všemi detaily a kontakty na dodavatele Osobně během příprav navštívíme svatební místo, projdeme si prostory a domluvíme se ohledně místa obřadu, jaký bude set up sálu a jaký je popř potřeba zapůjčit mobiliář a inventář Velmi důležitá je komunikace s cateringem, ujasníme si veškeré záležitosti předem/ co bude mít catering na starosti / kolik bude servisu/ jaký dress code/ co vše během svatebního dne zajistí/ přípitek/ přivítání / servis / dort / raut / gril / sweet bar / doladíme časový harmonogram / set up stolů / S floristkou je též potřeba doladit veškeré organizační záležitosti – příjezd / domluvit s cateringem / co zajistí ona, co catering, jaký inventář/mobiliář je k dispozici na místě, jaký inventář/mobiliář je potřeba dovézt / zda bude na místě do obřadu / zda popř špatného počasí zajistí rychlý přesun / zda dozdobí sweet bar, dary, lopatku se smetáčkem… Kontaktuji dodavatele týden před svatbou a upřesníme si časový harmonogram.

SVATEBNÍ DEN Přijíždím minimálně o 2 hodiny dříve, než přijdou první svatebčané/ po domluvě přijíždím o den dříve

1/ Projdu si svatební místo, abych mohla informovat svatebčany / WC, ubytování, dary, …./

2/ Zkontroluji si s cateringem, zda je vše nachystáno, set up, jmenovky, dietní omezení, nealko přípitek, občerstvení …

3/ Přeberu myrty a kytice od floristky, popřípadě pomohu s doladěním dekorací

4/ Připravím si místo, kde budu vítat svatebčany, myrtovat

5/ Pokud je potřeba, např u dortu / ukáži kam sladké uložíme / popř kdo bude zdobit květinami atd…. 6/ Pozdravím se s nevěstou, přinesu kytici a zajistím občerstvení dle dohody

7/ Pokud je k dispozici DJ, řekneme si poznámky k obřadu, kde budeme stát, abychom si dali znamení při příchodu svatebčanů, popř zajistím stůl, el. připojení ..

8/ V případě kolony, již před příchodem svatebčanů postavíme první ženichovo auto

9/ Připravím si seznam svatebčanů + rooming list

Během dne / Vycházím z toho, že je svatební den na jednom místě

1/ Vítám svatebčany dle seznamu, myrtuji, informuji je ohledně občerstvení, wc, svatebních darů, pomáhám při ubytování 2/ Mám celkový přehled o místě a dění během dne – postupně předávám svatebčanům

3/ Vezmu OP od snoubenců a svědků 4/ Projdeme si se ženichem, svědky, rodiči, družičkami, příchod k obřadnímu místu

5/ Převezmu prstýnky / a/ předám družičkám. b/ nechám na obřadním stole

6/ Rozdám kytice a květinové korzáže, košíčky pro družičky

7/ Domluvím s nevěstou a tatínkem příchod / kdy a kde budou připraveni /

8/ S Dj nebo s někým kdo pouští hudbu jsem v kontaktu / popř zkouška

9/ Příjezd matriky – vyřídím vše potřebné / předám výslužky

10/ Představím se svatebčanům / Informuji je o přesunu na svatební místo, požádám je, aby ztlumili zvuk u mobilních telefonů nebo nefotili během obřadu / dle dohody

11/ Na svatebním místě: Požádám svatebčany, aby se posadili na židle, čekám do té doby, aby byly židle obsazené (prázdné židle nevypadají dobře na fotografiích) / doporučuji zasedací pořádek v případě menšího počtu

12/ Ostatní svatebčany požádám, aby se rovnoměrně rozestavili, žádné hloučky v zadní části

13/ Domluvím se s matrikou o jejich příchodu 14/ Domluvím s cateringem přinesení přípitku

15/ Koordinuji příchod – jsem domluvena s hudbou / Dj ohledně hudby popř. ozvučení obřadu

16/ Po obřadu asistuji při přípitku / debaras

17/ Po blahopřání koordinuji slavnostní špalír a rozdávám z velkého koše okvětní lístky / nedoporučuji kornouty, jsou nepraktické

18/ Asistuji při společných fotografiích / jsem pravou rukou fotografa/ Popřípadě svolávám svatebčany dle seznamu

19/ Informuji svatebčany ohledně občerstvení z dopoledne a možnosti nápojů než se všichni dofotí / popř vezmu kytice od maminek, babiček a dám je do vázy na hostině

20/ Svolám svatebčany k rozbití talíře a přivítání cateringem / nikdo nesmí chybět 

21/ Usazuji svatebčany dle zasedacího pořádku / Zasedací pořádek mají možnost si prohlédnout již během dopoledne / informuji je 22/ Slavnostně přivítám novomanžele 23/ Uvedu proslovy + přípitek

24/ Asistuji při společné polévce / s caterin

25/ Na konci hostiny informuji svatebčany ohledně volné zábavy, fotokoutku, dalších aktivit … informuji ohledně času krájení dortu

26/ Zajistím s cateringem zanesení sweet baru a servisu kávy 27/ Zajistím s cateringem místo na krájení dortu + set up

28/ Asistence při krájení dortu/ novomanželé rozkrojí a já dokrájím / pzn, krájím degustační kousky, aby každý ochutnal / popř mi pomáhají se servisem děti, jsou nadšené 29/ Během odpoledne uvádím domluvené hry, tombolu, kvíz…

30/ Zajistím, aby se včas odnesly svatební dary

31/ Informuji svatebčany ohledně prvního tance

32/ Asistuji při házení kytice / popř. kytice se stuhami

33/ V případě, že jsou na svatbě děti, zajistím dětský koutek dle dohody se snoubenci

34/ V případě odvozu, informuji svatebčany a kontakt dám na viditelné místo

35/ Komunikuji s cateringem nebo s majiteli, aby bylo všeho dostatek / talíře, příbory, pokrmy na rautu, hygienické potřeby … /

36/ Během dne plním jakékoliv přání svatebčanů, pokud chtějí přidat nějaké překvapení do programu

37/ Pokud je potřeba během dne, upravuji korzáže, popř je i vyměním – vyrobím

38/ Pokud je potřeba, přizdobím i dort květinami

39/ Pokud je potřeba, zajistím přesun fotokoutku

40/ Pokud je potřeba zajistím na viditelném místě výslužky nebo jiné dárky pro svatebčany

41/ Mám v kufru auta k dispozici veškeré svatební vybavení kompresor na balonky, stuhy, organzy, špendlíky, …… Jsem vždy na blízku, kde je potřeba 

info@svatby-party-oslavy.cz
Tel: 724 057 076
FB: @svatbasklarou
Instagram: svatby_s_klarou
 
 

Doporučený typy – hudba na vaši svatbu


Podívejte na naše DJs ZDE

Pokud hledáte i jinou formu zábavy, prohlédněte si web zábava-nasvatbu.cz

Sledujte nás na Instagramu nebo Facebooku 

Naše ověřené místa-nasvatbu.cz

Svatební inspirace v našem magazínu SVATEBNIRADEK.CZ


 
Exit mobile version